Complimenten 
Wij doen enorm ons best om jou blij te haken -ehhh, maken! Blij met OMG? Met onze producten en service? We horen het graag! 

Klachten 
Ondanks dat wij zo ons best doen om jou blij te maken, kan het voorkomen dat je onverhoopt niet tevreden bent met de service of de producten van OMG. Dat vinden wij net als jij echt niet leuk! Neem contact met ons op. Opbouwende feedback is heel belangrijk voor ons en we zoeken altijd met jou naar een passende oplossing.

Je kunt ons bereiken via info@opmaatgehaakt.nl of bel of whatsapp via 06-58800009.
We zullen je altijd vragen om je verhaal met je contactgegevens en je bestelnummer ook op de email te zetten. Je ontvangt zo snel als mogelijk een reactie van ons, uiterlijk binnen 14 werkdagen. Hebben wij meer tijd nodig, dan stellen we je hiervan op de hoogte. 

Gelukkig zijn wij aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Komen we er niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2017 - 2021 Opmaatgehaakt.nl | sitemap | rss