Oeps, ik ben iets vergeten te bestellen. Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Heb je nog geen mail gekregen dat je pakketje is ingepakt en verzonden? Dan kun je nog bijbestellen! Je doet dit door een nieuwe (aanvullende) bestelling te plaatsen. Shop dus lekker wat je nog nodig bent en kies tijdens het afrekenen bij verzending voor de optie “afhalen bij winkelier”. Dat is belangrijk, want zo rekent de webshop niet opnieuw verzendkosten. Vervolgens zet je bij “opmerkingen” dat deze bestelling bij je andere bestelling in de doos mag. 

Wat zijn de verzendkosten wanneer ik haakbenodigdheden bestel op Opmaatgehaakt.nl?
Dat is afhankelijk van de grootte van je bestelling. Kijk:

  • Gratis verzending bij je bestelling vanaf € 49,95, OMG!
  • Gratis afhalen in Hardenberg. Dit doen we op afspraak. Selecteer deze optie in het bestelproces en we nemen contact met je op.
  • € 4,95 voor standaard verzending via brievenbuspost binnen NL tot een bestelwaarde van € 49,95
  • € 6,95 voor standaard verzending via pakketpost binnen NL tot een bestelwaarde van € 49,95
  • € 8,95 voor standaard verzending via pakketpost naar BE.

Wil je meer weten over de verzendkosten? Kijk dan bij Verzenden. 

Hoe kan ik betalen aan Opmaatgehaakt.nl?

Alle betalingen verlopen via onze bekende en betrouwbare partner Klarna. Veilig en gemakkelijk.
Jij shopt, dus jij bepaalt hoe jij betaalt:

  • Achteraf betalen
  • iDEAL
  • Creditcard
  • Eenmalige machtiging
  • Online overschrijving via Sofort (voor België met o.a. KBC, Belfius en andere Belgische banken)

Ga naar je winkelmandje en klik op 'Bestelling afronden'. Volg de stappen in het proces.
Wist je trouwens dat je dankzij Klarna automatisch een aankoopbescherming hebt?

Wil je meer weten over betalen? Kijk dan bij Betalen.

Ik zoek eigenlijk iets wat niet in de webshop staat. Kunnen jullie mij helpen?
Wie weet! Wij hebben goede relaties met onze leveranciers en kunnen altijd kijken of we de gewenste materialen kunnen bestellen. Stuur je een mailtje naar info@opmaatgehaakt.nl?

Kan ik een bestelling retourneren?
Wil je onverhoopt iets retour sturen? OMG, jammer! Maar geen probleem: je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Druk het retourformulier af, vul hem in en voeg deze toe aan je retourzending. De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening.

Wil je meer weten over retourneren? Kijk dan bij Retourneren.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om zelf je bestelling te wijzigen of te annuleren via de website. Wil je dit toch graag, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we nog kunnen proberen jou te helpen.

Is je pakket eenmaal afgegeven aan de pakketdienst, dan kunnen we je helaas niet meer helpen en zul je je bestelling moeten afwachten. Vervolgens kun je deze retourneren.

Is alles op voorraad?
Staan er geen bijzonderheden bij het product, dan is het gewoon op voorraad! Is het artikel niet voorradig, of bestel je meer dan voorradig, dan krijg je een melding in beeld dat wij het artikel voor je gaan bijbestellen. Je kunt hem dus vast aankopen! In sommige gevallen kun je niet bestellen en staat er aangegeven dat het product tijdelijk uitverkocht is. Je kunt ons dan een mailtje sturen als je een seintje wil krijgen zodra het product weer leverbaar is. Het * achter het aantal dagen levertijd betekent "mits leverbaar bij de leverancier". 

Wanneer is een artikel weer leverbaar als het tijdelijk niet op voorraad is?
Dit krijg je in beeld te zien, indien je het artikel kunt bijbestellen. Het * achter het aantal dagen levertijd betekent "mits leverbaar bij de leverancier". Bij sommige artikelen is bijbestellen geen optie. Zodra het artikel dan weer leverbaar is zullen wij het weer bestelbaar maen, houd dus de betreffende pagina in de gaten. Ook mag je ons altijd een email sturen, zodat we je kunnen berichten zodra het artikel weer leverbaar is. We helpen je graag!

Waar kan ik iets vragen over jullie patronen of producten?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag! Je kunt het beste een email sturen naar info@opmaatgehaakt.nl of appen naar 06-58800009. Wil je graag wol uit hetzelfde kleurbad, stuur ook dan gerust een bericht of schrijf het in de opmerkingen bij je bestelling. 

Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van een product?

Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één stuk op voorraad. Soms kun je bijbestellen; wij kopen dan meteen nieuwe voor je in. Soms kun je niet meer bijbestellen, in dat geval kun je contact met ons opnemen, zodat we dit snel kunnen regelen voor jou.

Heeft Opmaatgehaakt.nl ook een fysieke winkel?
Nee, je kunt alleen online bij ons shoppen -lekker relaxed!

Hoe zit het met de garantie?
Wij gaan natuurlijk voor tevreden gezichten. Is er onverhoopt iets mis? Kijk dan voor alle informatie op de pagina garantie. Stuur ons gerust een email als je ergens over twijfelt.

Kan ik ergens opmerkingen, klachten of complimenten kwijt?
Jazeker, kijk op de pagina klachten en complimenten.

Hebben jullie tips over de veiligheid, hygiëne en onderhoud van producten?
Jazeker, kijk op de pagina veiligheid en onderhoud voor alle informatie. Hierop is informatie te vinden voor zowel haaksters als ouders/verzorgers.

Ik wil graag samenwerken met OMG. Kan dat?
Wij staan altijd open voor leuke samenwerkingen! Kijk op de pagina samenwerken.

© 2017 - 2020 opmaatgehaakt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel