Wat zijn de verzendkosten wanneer ik haakbenodigdheden bestel op Opmaatgehaakt.nl?
Dat is afhankelijk van de waarde van je bestelling. Kijk:

Nederland: 

  • € 4,95 voor brievenbuspakketjes incl. track & trace
  • € 6,95 voor pakketjes met een bestelwaarde tussen € 20,- en € 30,-
  • € 4,95 voor pakketjes met een bestelwaarde tussen € 30,- en € 55,-. De webshop rekent dit niet zelf uit, je kunt deze korting alleen verkrijgen door de actiecode "OMG" in je winkelmandje te gebruiken. De korting is niet achteraf te verkrijgen of te verrekenen. 
  • Gratis verzending bij je bestelling vanaf € 55,- OMG!
  • Gratis afhalen in Heemskerk. Selecteer deze optie tijdens het bestelproces. Heb je voor 16.00 uur besteld en was alles op voorraad, dan kun je je bestelling de volgende werkdag afhalen, bij voorkeur tussen 09.30 en 11.30 uur bij Opmaatgehaakt.nl/Sipack, De Trompet 1754 te Heemskerk via de achterzijde.

België: 

  • € 8,95 voor standaard verzending naar België via pakketpost incl. track & trace tot een bestelwaarde van € 80,-
  • € 6,95 voor standaard verzending naar België via pakketpost incl. track & trace voor een bestelwaarde tussen € 80,- en € 100,- De webshop rekent dit niet zelf uit, je kunt deze korting alleen verkrijgen door de actiecode "OMG" in je winkelmandje te gebruiken. De korting is niet achteraf te verkrijgen of te verrekenen. 
  • Gratis verzending naar België bij je bestelling vanaf € 100,- OMG!

Wil je meer weten over de verzendkosten? Kijk dan bij Verzenden. 

Oeps, ik ben iets vergeten te bestellen. Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Dat kan, mits je bestelling niet al wordt (of is) ingepakt natuurlijk. Mail dus meteen naar info@opmaatgehaakt.nl met je ordernummer erin vermeld of reply op je bevestigingsmail. Dan kijken wij graag of het nog kan en laten we je weten hoe je extra artikelen bij kunt bestellen. 

Waarom is de minimum bestelwaarde € 20,00?
We hebben ervoor gekozen om dit tijdelijk zo te doen. De kosten van het inpakken en verzenden zijn sinds Corona zo hoog en waar grote webshops de wat kleinere bestellingen wel op kunnen vangen, is dat voor een midden- en kleinere webshop toch moeilijker. Lastig, want we weten dat het minder leuk is voor jou en het liefst staan we open voor alles wat jij nodig bent -hoe weinig ook. Voordeel is dat we zo de CO2-uitstoot verminderen doordat op transport bespaard wordt. En voordeel is dat jij een extra goede reden hebt om je voorraadkast lekker aan te vullen ;) 

Doen jullie aan deelleveringen als een artikel niet op voorraad is? 
Nee, wanneer je een bestelling doet waarin een of meerdere artikelen niet op voorraad zijn (dit staat dan duidelijk aangegeven tijdens het shoppen en in je winkelmandje), dan wachten wij tot dat artikel bij ons binnen is. Vervolgens wordt je bestelling in zijn geheel verzonden. Dit doen we om jou onverhoopte extra verzendkosten te besparen. Ben je bereid om wel dubbel de verzendkosten te betalen, omdat je zo snel als mogelijk alvast aan de slag wilt met je haakproject, maak er dan twee aparte bestellingen van en zet het eventueel voor alle duidelijkheid nog even in de opmerkingen. De geschatte levertijd van een artikel staat ook vermeld tijdens het shoppen en in je winkelmandje, meestal duurt het ongeveer 3 dagen langer voordat je je bestelling mag verwachten. Valt misschien best mee toch? :) 

Is alles op voorraad?
Ja, staan er geen bijzonderheden bij het product, dan is het gewoon op voorraad! Is het artikel niet voorradig, of bestel je meer dan voorradig, dan krijg je een melding in beeld dat wij het artikel voor je gaan bijbestellen. Je kunt hem dus vast aankopen! In sommige gevallen kun je niet bestellen en staat er aangegeven dat het product tijdelijk uitverkocht is. Je kunt ons dan een mailtje sturen als je een seintje wil krijgen zodra het product weer leverbaar is. Het * achter het aantal dagen levertijd betekent "mits leverbaar bij de leverancier". 

Wanneer is een artikel weer leverbaar als het tijdelijk niet op voorraad is?
Dit krijg je in beeld te zien, indien je het artikel kunt bijbestellen. Het * achter het aantal dagen levertijd betekent "mits leverbaar bij de leverancier". Bij sommige artikelen is bijbestellen geen optie. Zodra het artikel dan weer leverbaar is zullen wij het weer bestelbaar maen, houd dus de betreffende pagina in de gaten. Ook mag je ons altijd een email sturen, zodat we je kunnen berichten zodra het artikel weer leverbaar is. We helpen je graag!

Artikel langdurig uitverkocht?
De meeste artikelen zijn altijd bij ons op voorraad, je ziet dan verder geen meldingen verschijnen. Is een artikel niet op voorraad, dan kun je het gewoon bestellen. Er staat dan bij het artikel én in je winkelmandje wat de verwachtte levertijd is naar jou toe, bijv. 4 werkdagen. Ook producten die uitverkocht zijn worden vaak snel weer toegevoegd in de webshop. Wil je een seintje zodra iets weer op voorraad is? Stuur ons dan een mailtje

Sinds Corona kunnen onze leveranciers (zoals garenmerken en groothandels) niet altijd meer tijdig producten aan ons leveren. Dit ligt buiten hun macht. Denk aan vertraging in de productie of in het wereldwijde containertransport. Hierdoor kunnen wij bepaalde artikelen soms ook niet aan jou leveren. Op onze website zie je dan dat een product is uitverkocht, of dat het bijvoorbeeld naar schatting ergens binnen 60 werkdagen geleverd wordt bij jou. In onderstaand overzicht vind je van bepaalde artikelen de verwachtte leveringsdata aan ons. Helaas kun je ons niet aan deze geschatte data vastpinnen; we krijgen deze informatie door van onze leveranciers en de data kunnen ook soms maar zo verschoven worden naar een later moment. Als extra service proberen we je via deze pagina toch af en toe op de hoogte te houden. Wil je een seintje zodra iets weer op voorraad is? Stuur ons dan een mailtje

  • Lopi Alafosslopi - uitverkochte kleuren
    Verwacht: maart 2022
  • Scheepjes Cahlista - uitverkochte kleuren
    Verwacht: maart 2022
  • Scheepjes Riverwashed XL - uitverkochte kleuren
    Verwacht: april 2022
  • Scheepjes Softfun - uitverkochte kleuren 
    Verwacht: maart 2022
  • Scheepjes Stone washed - uitverkochte kleuren 
    Verwacht: februari/maart 2022
  • Scheepjes Stone washed XL - uitverkochte kleuren 
    Verwacht: februari/maart 2022
  • Scheepjes Whirlette - uitverkochte kleuren 
    Verwacht: Onbekend
  • Scheepjes Whirl - uitverkochte kleuren, zoals 769
    Verwacht: Onbekend
  • Scheepjes Kleurenkaarten (Catona, Stone washed, River washed etc.)
    Verwacht: Onbekend
  • Yarn and Colors Kleurenkaarten (Must-have en Epic)
    Verwacht: Onbekend

Hoe kan ik betalen aan Opmaatgehaakt.nl?

Alle betalingen verlopen via onze bekende en betrouwbare partner Mollie. Veilig en gemakkelijk. Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL (gratis)
  • Bancontact (gratis) 
  • Klarna Achteraf betalen (tegen een kleine bijbetaling)
  • Creditcard (tegen een kleine bijbetaling)

Wil je meer weten over betalen? Kijk dan bij Betalen.

Ik zoek eigenlijk iets wat niet in de webshop staat. Kunnen jullie mij helpen?
Wie weet! Wij hebben goede relaties met onze leveranciers en kunnen altijd kijken of we de gewenste materialen kunnen bestellen. Stuur je een mailtje naar info@opmaatgehaakt.nl?

Kan ik een bestelling retourneren?
Wil je onverhoopt iets retour sturen? OMG, jammer! Maar geen probleem: je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Druk het retourformulier af, vul hem in en voeg deze toe aan je retourzending. De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening.

Wil je meer weten over retourneren? Kijk dan bij Retourneren.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om zelf je bestelling te wijzigen of te annuleren via de website. Mail ons meteen met je ordernummer erin vermeld, of middels een reply op de bevestigingsmail, zodat we je kunnen helpen. Is je pakket eenmaal afgegeven aan de pakketdienst, dan kunnen we je helaas niet meer helpen en zul je je bestelling moeten afwachten. Vervolgens kun je deze retourneren.

Waar kan ik iets vragen over jullie patronen of producten?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag! Je kunt het beste een email sturen naar info@opmaatgehaakt.nl of appen naar 06-58800009.  

Waarom kan ik soms niet meer stuks bestellen van een product?

Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één stuk op voorraad. Soms kun je bijbestellen; wij kopen dan meteen nieuwe voor je in. Soms kun je niet meer bijbestellen, in dat geval kun je contact met ons opnemen, zodat we dit snel kunnen regelen voor jou.

Heeft Opmaatgehaakt.nl ook een fysieke winkel?
Nee, je kunt alleen online bij ons shoppen -lekker relaxed!

Hoe zit het met de garantie?
Wij gaan natuurlijk voor tevreden gezichten. Is er onverhoopt iets mis? Kijk dan voor alle informatie op de pagina garantie. Stuur ons gerust een email als je ergens over twijfelt.

Kan ik ergens opmerkingen, klachten of complimenten kwijt?
Jazeker, kijk op de pagina klachten en complimenten.

Hebben jullie tips over de veiligheid, hygiëne en onderhoud van producten?
Jazeker, kijk op de pagina veiligheid en onderhoud voor alle informatie. Hierop is informatie te vinden voor zowel haaksters als ouders/verzorgers.

Ik wil graag samenwerken met OMG. Kan dat?
Wij staan altijd open voor leuke samenwerkingen! Kijk op de pagina samenwerken.

© 2017 - 2022 Opmaatgehaakt.nl | sitemap | rss