Beschadigd, defect of verkeerd product
Natuurlijk gaan wij voor blije gezichten en controleren wij alles wat wij verzenden. Toch is het goed om zelf ook bij ontvangst van het product te controleren of het juiste product onbeschadigd en compleet is afgeleverd en naar behoren functioneert. Mocht dit niet het geval zijn, meld dit ons dan binnen 48 uur via info@opmaatgehaakt.nl. Wanneer je een verkeerd of door transport beschadigd product hebt ontvangen, stuur dit dan zo snel mogelijk retour. Natuurlijk zorgen wij middels vervanging, reparatie of terugbetaling voor een passende oplossing.
Wettelijke garantie
De wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing, door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Fabrieksgarantie
Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. De fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de fabrikant/importeur. Het kan zijn dat de fabrikant/importeur zelf voorwaarden heeft gesteld aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie en het termijn hiervan kun je vinden in de garantiebepalingen die indien van toepassing bij het product zijn ingesloten.
Raadpleeg ook de gebruikershandleiding als je tegen problemen aanloopt, wie weet vind je daar al een oplossing.
Geen wettelijke garantie of fabrieksgarantie
Bij oneigenlijk gebruik van het artikel, zoals bijvoorbeeld val-, stoot of waterschade kun je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. Ook als het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel valt, bijvoorbeeld bij slijtage, kun je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.
Hoe kan ik een klacht melden?
Ondanks dat wij zo ons best doen om jou blij te maken, kan het voorkomen dat je onverhoopt niet tevreden bent met de service of de producten van OMG. Dat vinden wij net als jij echt niet tof! Neem contact met ons op. Opbouwende feedback is heel belangrijk voor ons. We zoeken altijd met jou naar een passende oplossing.
Je kunt ons bereiken via info@opmaatgehaakt.nl of bel of whatsapp via 06-53616101.
We zullen je altijd vragen om je verhaal met je contactgegevens en je bestelnummer ook op de email te zetten.
Je ontvangt zo snel als mogelijk een reactie van ons, uiterlijk binnen 14 werkdagen. Hebben wij meer tijd nodig, dan stellen we je hiervan op de hoogte.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Bij OMG mag je producten binnen 14 dagen retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Kijk hiervoor op de pagina Retourneren. Je betaalt zelf de verzend- en verpakkingskosten om de producten te retourneren. Stuur een ingevuld retourformulier mee.
Wanneer je een artikel onterecht of zonder kopiefactuur of kopiepakbon meestuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Wij accepteren geen ongefrankeerde retourzendingen. Retourneren is op risico van de klant, verpak en frankeer je pakket dus altijd goed.